Každá žena má představu o tom, jak by měla vypadat její vysněná svatba. S plánováním začala zhruba, když jí byly čtyři. Nic náročného. Obrovské princeznovské šaty, zhruba 200 hostů, oblíbená kapela a to nejdůležitější – princ jako z pohádky. Jestli bude na bílém koni nebo ne, už je maličkost. Takovým nárokům bývá docela obtížné vyhovět. Zejména, pokud jde o toho prince. Ne všichni muži totiž vypadají jako David Beckham, a proto se jejich proporcím musí maličko dopomoct správným oblečením. Podívejte se, jak na to.
Představa versus realita
Budoucí nevěsty hledají nápady nejčastěji na internetu, kde se inspirují zejména svatbami ze zahraničí. Dokonalým prototypem a idolem je model, kterého nestvořil Bůh, ale Photoshop. Nejlépe jižanský typ se snědou pletí a tmavými vlasy. Na sobě má vypasovaný světlý oblek, který vytváří k jeho pleti skvělý barevný kontrast. Nevěsta si řekne, že tohle je přesně to, po čem touží. Svému nastávajícímu na internetu objedná přesně ten oblek, který viděla na opáleném krasavci. Namísto radosti jí však čeká velké zklamání. Nastávající je totiž blonďák, který se dobře neopaluje, a tudíž s oblekem, který navíc nevypadá jako na internetu, spíše splývá. A to by byla na svatebních fotkách hotová katastrofa. Ale co teď?
Padnoucí oblek na internetu neseženete
Outfit, který by ženichovi perfektně seděl, nelze vybírat na internetu. Vše – od obleku až po doplňky – by si měl na prodejně vyzkoušet na vlastní kůži. Mužům, kteří si přejí opticky zeštíhlit postavu, se doporučují zejména obleky ve tmavších barvách. Nemusí se nutně jednat o černou. Vybírat můžete také z tmavě modré, hnědé či antracitové barvy. I ty jsou originální volbou na svatbu.
Má ženich větší bříško? Jednoduše ho zamaskujte
Pomocí doplňků se dají dělat divy. Vyhněte se kravatám a motýlkům ve vyštíhlených střizích slim, a raději sáhněte po klasických regular variantách. Vyštíhlené doplňky by malými rozměry akorát upozorňovaly na partie, které chcete skrýt. Naopak širší střihy budou na těle vypadat daleko lépe. Je i docela možné, že svatební hosté se budou ženicha ptát, jak dokázal za takovou chvilku zhubnout.
Společenská vesta – kdy je nutností, a kdy naopak naprostým tabu?
Při rozhodování, zda vestu zvolit či ne, byste měli být velice obezřetní. Můžete s ní totiž ženichův outfit buď dokonale vyšperkovat, anebo naprosto pohřbít. Problém spočívá v tom, že vesta nesluší každému. Když má muž větší břicho, vesta na to ještě více upozorní. Proto byste se neměli nechat zlákat objednáváním oblečení z internetu a vše si přijít vyzkoušet do prodejny Pánské obleky BANDI. Tam vám navíc ochotně poradí tým odborných poradců, kteří vám pomůžou vybrat přímo pohádkový outfit.
Jste s partnerkou pozvaní na svatbu a chcete vystupovat jako dokonale sehraný pár? Zatímco ženy mají v tomto ohledu možnost volby, muži se musí spokojit s oblekem. I tak se můžete obléct stylově a elegantně.
Nevěsty čeká při plánování svatby nelehký úkol. Zvolit barevné téma svatby, vybrat úchvatnou svatební kytici, a kromě dalšího také vysněné svatební šaty. Někdy však nezvládnou věnovat pozornost výběru svatebního outfitu pro svého nastávajícího.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Always active
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.